…a bude se o vás mluvit!
Umíme na vašem podnikání najít to zajímavé. A zpracovat to tak, že těmto informacím žádný novinář neodolá a rád je předá svým čtenářům, vašim potenciálním zákazníkům.
Umíme na vašem podnikání najít to zajímavé. A zpracovat to tak, že těmto informacím žádný novinář neodolá a rád je předá svým čtenářům, vašim potenciálním zákazníkům.
Vztahy s novináři je třeba budovat dlouhodobě, abyste se pro ně stali zaručeným zdrojem zajímavých informací. My je vytváříme pomocí silných témat a kreativity. Sledujeme aktuální mediální scénu, rozpoznáme, která témata jsou ve vašem podnikání zajímavá a nabízíme je žurnalistům v pro ně optimální formě. Mimo to průběžně vyhledáváme a domlouváme další příležitosti, jak vás v médiích zviditelnit.
Osobní vztahy s novináři jsou důležité. Připravíme pro vás tiskovou konferenci, kulatý stůl, press trip do vaší firmy nebo jinou akci pro média. Kreativně – tak aby na ni novináři nejen přišli, ale aby o vás poté i napsali. Vše na klíč a bez starostí.
Chcete vědět, jaký obraz má vaše značka v médiích? Zanalyzujeme, co a jak se o vás v minulosti psalo a výsledky porovnáme s vaší konkurencí. Na základě toho vypracujeme rozbor vašeho mediálního obrazu a doporučíme, jak jej vylepšit. Děláme měřitelné PR – společně s vámi stanovíme cíle komunikace s médii, výsledky průběžně vyhodnocujeme a PR aktivity díky tomu dokážeme optimalizovat.
Nejlepší krizová komunikace je ta, která nenastane. Poradíme vám, jak krizi předcházet a jak se na ni připravit. Naučíme vás, jak zvládat komunikaci u očekávatelných krizových situací a připravíme plán na ty neočekávatelné. Tak, aby byly dopady hrozby na vaši značku vždy minimální.