My máme blog. Yeah, my se máme I PR blog Kreativní Bubliny
Jsme tým PR specialistů z Brna. Děláme PR se vším, co k němu patří. Integrovaně. Efektivně. Kreativně. Od vztahů s médii, přes obsahový marketing po Employer Branding.
20119
post-template-default,single,single-post,postid-20119,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

My máme blog. Yeah, my se máme

My máme blog. Yeah, my se máme

Nastal čas, aby se do toho kovářova kobyla pořádně obula. A tak nás tu máte. Náš blog, náš obsah. Jak lépe klientům také ukázat, že to, co nabízíme a děláme, opravdu umíme? Důvodů pro tvorbu vlastního contentu bylo samozřejmě víc, jinak bychom snad ani nebyli správní obsahoví stratégové. Zatím si je necháme pro sebe, po čase z nich ale možný bude zajímavý materiál pro případovou studii. Pak se o ni rádi podělíme s vámi. Zaměřme se ale na bližší budoucnost: Co pro vás na našem blogu budeme péct?

 

Bloguji

 

Dali jsme si závazek připravit minimálně dva články měsíčně. Píšeme to sem černé na bílém, abychom se později nemohli vymlouvat. Vy na nás budete mít bič, kterým můžete zamrskat, když se vám bude zdát, že to tu už nějak dlouho stagnuje.

 

Blog chceme rozdělit tematicky na dvě rovnocenné, fifty fifty, části.

 

Ta první bude relativně proměnlivá. Zaměříme se v ní na věci, které nás v PR a obsahu aktuálně pálí, přineseme náš pohled na věc, a když to jen trošku půjde a budeme mít zajímavá čísla, vrhneme se i na případové studie. Těšit se ale můžete i na pokročilejší tipy a triky.

 

Na rady a návody se kompletně zaměří také druhá část našeho blogu. Nazvali jsme ji Příručka PRisty (Konečně! Konečně můžeme něco nazvat příručkou. Tu potřebu jsme měli od přečtení prvního dílu Příručky mladých svišťů.). Určená bude jak pro marketéry, kteří chtějí proniknout hlouběji do tajů PR, tak pro začínající PRisty. Články budeme ale psát tak, aby se v nich nové PR triky naučili i ti zkušenější z vás. V tématech se postupně vrhneme na konkrétní PR aktivity a nástroje, od stanovení cílů až po vyhodnocení výsledků. Postupně by tak měl vzniknout komplexní manuál popisující, jak PR (ne)dělat, aby neslo své ovoce a pomohlo firmě plnit její cíle. Což je z našeho pohledu něco, co na našem trhu zatím chybí.

 

Zní to dobře?

 
Sledujte náš Facebook

Václav Baženov
vaclav@kreativnibublina.cz

Po letech strávených v agentuře se rozhodl dělat PR jinak. S Martinem Čepičkou založil Kreativní Bublinu a společně pomáhají klientům z nejrůznějších odvětví. Václav se specializuje na PR a obsahový marketing, svou sílu ale čerpá z pevných marketingových základů. Díky tomu dokáže PR vnímat z širší perspektivy potřeb každého klienta a pomoci mu v jeho boji za spokojenými zákazníky.